Bio-M Ring - The Ultimate Bangle

Beauty To being Healthy

Discover The Secrets Of Bio-M Ring
Bio-M Ring is made by special Japanese Copper which is capable to smoothen body's cold, wetness and tension effectively. If it is worn for long terms, heats generated from frictional effect are able to release copper element by dissolving into body sweat and penetrate into our body cells. Thus, it help to replenish copper element in our body. Therefore, it gives therapeutic effect on rheumatic symptoms.

Magnetic Ring
* Bio-M Ring is made by high technical astronomical material: neodymium, iron and boron
* The magnetic fields of Bio-M Ring is 5-10 times stronger than normal magnetic field which is 1500-2000 Gauss

Platinum and Silver Coated
* The end part of Bio-M Ring is coated by platinum for longer durability
* The whole part of Bio-M Ring is coated with pure silver (without nickel and hence non-toxic) to keep appearance beautiful

Indication
An open end design, allows flexibility to suit all sizes. Do ensure both ends are separated while wearing in order to enhance magnetic field circulation. You can wear it while sleeping. If green color dirt appears, just clean it with soap and water.

Caution:
1. Do not wear by people with severe or chronic illness or those using electronic medical device such as heart peacemaker
2. Remove the bangle while you work with high voltage machinery or practicing medical examination or treatment with electronic instruments.
3. Do not leave the bangle on metal or electronics surface or wear it in contact with others metal such as watch.
4. Do not lend the bangle to other person as each bangle develops a specific memory to each individual wearer.

.....................................................................................................

Gelang Bio-M - Gelang Tangan Terunggul

Kesihatan Menandakan Kecantikan

Mengenali Keajaiban Gelang Bio-M
Gelang Bio-M diperbuat daripada logam kuprum yang khas dari negara Jepun dimana ia berupaya melegakan kesejukan, kelembapan dan ketegangan emosi. Pemakaian gelang Bio-M dalam jangka masa panjang boleh menggalakkan pembebasan unsur-unsur kuprum ke seluruh badan melalui kulit akibat pencairan dalam peluh oleh haba dan geseran. Dengan ini, paras kuprum dalam badan boleh ditingkatkan. Maka, gelang Bio-M mempunyai kesan terapi terhadap penyakit Rheumatoid.

Gelang Bermagnet
* Gelang Bio-M diperbuat daripada bahan astronomi dengan dengan teknologi hebat iaitu neodimiun, ferum dan boron
* Gelang Bio-M menghasilkan medan magnet yang 5-10 kali ganda lebih kuat daripada medan magnet yang biasa iaitu sebanyak 1500-2000 Gauss.

Salutan Platinum dan Perak
* Lapisan luar pada bahagian hujung Gelang Bio-M disalut dengan platinum untuk ketahanan yang lebih lama
* Lapisan luar pada keseluruhan gelang Bio-M juga disaluti perak tulen (tiada nikel dan tiada toksin) untuk kecantikan luar yang lebih tahan lama.

Cara Memakai
Rekaan terbuka pada hujung gelang dan sesuai untuk semua saiz. Pastikan kedua-dua hujung gelang dipisahkan sewaktu memakai untuk peredaran medan magnetik yang lebih berkesan. Gelang Bio-M boleh dipakai ketika tidur. Jangan risau sekiranya muncul bahan kotoran hijau pada gelang kerana ini adalah tindakbalas di antara kuprum dan asid dalam badan. Kotoran ini boleh dicuci dengan air dan sabun.

Perhatian:
1. Gelang ini tidak sesuai dipakai oleh pesakit yang menghidapi penyakit tenat atau yang sedang menggunakan alat perubatan (seperti alat mengawal denyutan nadi jantung)
2. Jangan memakai gelang ini ketika pemeriksaan atau rawatan badan yang melibatkan alat elektronik.
3. Jangan letakkan gelang ini diatas permukaan alatan elektronik atau memakai bersama dengan jam tangan.
4. Jangan pinjamkan gelang ini kepada orang lain kerana gelang Bio-M akan menghasilkan ingatan unik bagi setiap pemakai.

0 comments: